fbpx

האתר נמצא בתהליך שידרוג

סיוע משפטי מקיף

סיוע משפטי מקיף

בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם בשלב כלשהו בפעילותם בתסבוכת מול הרשויות. בין אם מדובר בחובות לרשות המסים (מע"מ ו/או מס הכנסה), הסתבכות עם הבנק, צורך באיחוד תיקים בהוצל"פ, חוב לביטוח לאומי, ולמעשה כל תסבוכת שמקורה בחוב כספי. שילוב של התנהלות פיננסית שגויה, קשיים בענף בו פועל העסק, אי עמידה בהחזרי הלוואה ועוד – כל אלה עלולים להפוך אתכם בן-רגע מבעלי עסק גאים לאחרוני החייבים ולעתים אף להעמידכם בפני חקירות וחלילה עיקולים או העמדה לדין.

למרבה הצער, מרבית החייבים אשר הסתבכו בשל חובם לרשויות או לבנקים הגיעו למצבם זה עקב קשיים תזרימיים בעסק, אי עמידה בתשלומי החזר של הלוואות שנטלו, הוצאה בלתי צפויה, ולעתים אף לאחר קריסת העסק או החברה. לפתע, כך באמצע החיים, הופך בעל העסק הגאה לבעל-חוב אשר נאלץ להתמודד עם נושים, מכתבי איום, התראות, הוצל"פ, עיקולים, ובמקרים הקשים אף עם חקירות והעמדה לדין. מלבד ההסתבכות עצמה, המצב משפיע על חייו הפרטיים של החייב באופן קשה וכמובן מעמיד בסכנה גם את ממונו ו/או רכושו הפרטי.

הכל היה בסדר, אז איך הסתבכתי בחובות?

זהו סיפור מוכר. העסק פעל כנדרש ואפילו צמח. תזרים המזומנים היה במצב טוב, שילמתם משכורות בזמן ואף הצלחתם מעת לעת לטוס לחופשה בחו"ל עם המשפחה. עד שיום אחד ההכנסות קטנו, או שהתקשתם לעמוד בהחזר הלוואה בנקאית – ולפתע הכל מתהפך.

ש. (השם שמור במערכת) ניהל שנים את עסקיו בתחום המזון הקמעונאי באופן מוצלח. היו לו שתי מעדניות והוא אף תכנן לגדול ולהפוך לרשת. בשלב כלשהו אשתו חלתה, וש. נאלץ לממן תרופה מצילת-חיים שאינה בסל התרופות. ההון שצבר בעסק אזל במהירות. משאזל, מטבע הדברים השתמש בכל רווחי העסק למטרה זו. מצד שני, הטיפול באשתו כמובן מנע ממנו לתפקד כנדרש בעסק. כלומר, מצד אחד נוצר מצב של מיעוט הכנסות בעסק, ומצד שני גבר שימוש במשאבי והכנסות העסק למטרות אישיות, ניצול משאבים שכמובן לא תרם לצמיחת העסק אלא דווקא לריסוקו.

הקריסה אכן הגיעה במהרה וש. מצא עצמו מול מבול של מכתבי התרעה מן הבנק (הלוואה שאיחר להחזיר), ממע"מ (הוצא דו"ח אך לא שולם), ספקים (שוטף 90 כבר חלף…) ועוד. ש. עשה את השגיאה הנפוצה וטמן ראשו בחול, באמינו ש"יהיה בסדר". לאחר שהוצל"פ התדפקו על דלתו ובקשו לעקל את תכולת ביתו ש. הבין שהוא חייב לפתור את התסבוכת והגיע אלינו. צוות המומחים שלנו באייקו ליווה את ש. עד להסדרת כלל חובותיו מול כל הגורמים להם היה חייב. בקצרה, ש. יצא לדרך חדשה.

אני מסובך בחובות – מה עושים?

ראשית כל לוקחים נשימה עמוקה ומחפשים מיד פתרון יעיל, מקצועי ולטווח ארוך. עליכם לפתור צרה זו בהקדם האפשרי ולצאת לדרך חדשה ונטולת חובות. חשוב לדעת כי כל הרשויות – כלומר בנקים, רשות המסים, ביטוח לאומי וכד' – מעוניינות לקבל את הכספים המגיעים להן ולא ששות לנהל הליכים משפטיים עם חייבים. במלים אחרות, בהתנהלות מושכלת ובליווי מקצועי, ניתן לנהל מו"מ עם כל רשות/יות להן אתם חייבים, להדריך אתכם כיצד להתנהל נכונה, ללוותכם בהיבט המשפטי והכלכלי, ובסופו של דבר להגיע להסדרי תשלום כאלה או אחרים ובכך לסיים את חובותיכם.

כן, כרגע אתם מסתתרים מן ההוצאה לפועל וחיים בפחד, או עומדים לקראת חקירה ברשויות המס, אולם ישנו מוצא למרבית מצבי החובות.

יוצאים מן החובות ויוצאים לדרך חדשה בעסק (ובחיים)

זה הזמן לצאת לדרך חדשה ונטולת חובות! צוות המומחים של אייקו כולל יועצים מתחום הפיננסים, עורכי דין ובעלי מקצוע בתחום הטיפול בחייבים. לאחר פגישת היכרות, נבצע מחקר אודות מצבכם, נתכנן פתרון יעיל, נייעץ ונלווה אתכם בפועל מול כל הגורמים להם אתם חייבים – עד להוצאתכם ממצב הביש אליו נקלעתם.

אז לא משנה למה הסתבכתם בחובות ולמי אתם חייבים, החשוב ביותר כרגע הוא לעצור את ההליכים נגדכם ולצאת ממצב ביש זה של בעלי-חוב. פעילות נבונה ומושכלת מול הגורמים הרלוונטיים, לצד הניסיון והידע המשפטי והפיננסי שצברנו בטיפול בחייבים לאורך השנים, עומדים לשירותכם בכל שלב בפעילותכם העסקית.

סיוע במציאת מקורות מימון לחייבים

אין זה סוד כי מה שדרוש לכם כרגע יותר מכל, בשלב קשה זה בחייכם, הוא כסף. כן, זו הבעיה מלכתחילה. כחייבים, הבעיה שלכם הנה שמאחר והנכם בעלי חובות והוטלו על חשבון הבנק שלכם עיקולים שונים – הרי ברור שהסיכוי שלכם לקבל אשראי בנקאי הנו קטן מאוד… זהו מלכוד מוכר למרבית בעלי החוב בישראל, וברוב המקרים פשוט אין לכם מהיכן לגייס את הכסף לתשלום חובותיכם. אנו באייקו כאן לשירותכם גם בהיבט זה: צוות המומחים שלנו יסייע לכם באיתור פתרונות מימון חוץ-בנקאיים שיאפשרו לכם לשלם את חובותיכם ולצאת לדרך חדשה.

יתרונות הסיוע לחייבים בסיוע צוות אייקו

  • ייעוץ מקדים ובחינת מקור החובות וגורמיהם.
  • סיעור מוחות ובניית תכנית להוצאת החייב מחובותיו.
  • סיוע והכוונה בניהול מו"מ מול הגורמים הרלוונטיים כגון רשות המסים, הוצל"פ וכד'.
  • סיוע בעצירת ו/או ביטול עיקולים והליכים משפטיים.
  • ליווי כולל מא' עד ת' בהליך החילוץ מן החובות.
  • אפשרות לסיוע באיתור ו/או הענקת מקורות מימון.

אפשרויות הסיוע לחייבים הנן רבות וכאמור מדובר בתחום מורכב מבחינה פיננסית ומשפטית, לכן אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה בנושא. צוות המומחים שלנו באייקו ישמח לענות על כל שאלה וללוותכם ליציאתכם לדרך חדשה ונטולת חובות.

לשתף:
צרו איתנו קשר!
לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן